1103 ccm
158,5 kW (215,5 hp) pri 13 000 otáčkach
124 Nm pri 10 000 otáčkach - 91,5 lb-ft
850 mm
174 kg
Panigale V4 S

Evolúcia rýchlosti

Panigale V4S 2022 predstavuje posledný krok na charakteristickej ceste športových motocyklov z Borgo Panigale, čerpá z dlhoročných skúseností Ducati Corse s neustálym zdieľaním znalostí a technológií z pretekárskeho sveta do sériových motocyklov. S verziou 2022 završuje projekt Panigale V4S najvýznamnejšiu evolúciu od svojho zrodu. Vylepšenia sa týkajú všetkých oblastí: aerodynamiky, ergonómie, motora, podvozku a elektroniky. Výsledkom je ešte rýchlejšia motorka na závodnej trati a zároveň intuitívnejšia a menej únavná pre široké spektrum jazdcov. Stručne povedané, ponúka skvelé a obohacujúce vzrušenie pre profesionálnych jazdcov aj amatérov.

Panigale V4 S

Hi-tech technológie

Nová Panigale V4S má indikátor radenia v štýle SBK. Nová grafika navrhnutá pre trať, aby pomohla jazdcovi doladiť elektronické ovládanie. Nová logika jazdných režimov so 4 konfiguráciami motora pre uspokojenie všetkých typov jazdcov, od profesionálov po amatérov, ktorí riešia svoje prvé dni na okruhu.

Panigale V4 S

Ready to race

Čap jednostrannej hliníkovej kyvnej vidlice novej Panigale V4 S 2022 je umiestnený o 4 mm vyššie. Spolu s novou elektronicky riadenou tlakovou vidlicou Öhlins NPX 25/30, ktorá využíva systém tlmenia tlakovej patróny so zdvihom 125 mm je podvozok pripravený na použitie na závodnej dráhe.

Objem
1103 ccm
Výkon
158,5 kW (215,5 hp) pri 13 000 otáčkach
Točivý moment
124 Nm pri 10 000 otáčkach - 91,5 lb-ft
Hmotnosť
174 kg
Kontrola ventilov
24,000 km
MOTOR  
typ Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou
zdvihový objem 1103 ccm
vŕtanie x zdvih 81 x 53.5 mm
kompresný pomer          14:1
výkon motora 158,5 kW (215,5 hp) pri 13 000 otáčkach
krútiaci moment 124 Nm pri 10 000 otáčkach - 91,5 lb-ft
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia
spotreba 6,9 l/km
výfuk 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a dvoma lambda sondami
CO2 emisie  165 g/km
štandard Euro 5
PREVODOVKA  
typ 6-stupňová s obojstranným Ducati Quick Shift (DQS) EVO
pomer 1=36/15, 2=34/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=27/22
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,80:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 16
zadné ozubené koleso 41
spojka Hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová                                                                                                                                                                     
PODVOZOK  
rám odlievaný hliníkový, predný
rázvor 1469 mm
predné tlmiče Plne nastaviteľná 43-mm vidlica Öhlins NPX 25/30 s TiN povrchom. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky
zdvih 125 mm
predný disk 3-lúčový MARCHESINI, kovaný, z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17"
predná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
zadný tlmič Plne nastaviteľný tlmič Öhlins TTX36. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky. Hliníková jednostranná kyvka
zdvih 130 mm
zadný disk 5-lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 6,00" x 17"
zadná pneumatika Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
predné brzdy 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) s náklonovým ABS Bosch EVO
zadná brzda 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň s náklonovým ABS Bosch EVO
palivová nádrž 17 l
suchá hmotnosť 174 kg
bezpečnostná výbava Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatické kalibrovanie pneumatík
štandardná výbava Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), elektronicky ovládané odpruženie Ducati Electronic Suspension (DES) EVO s komponentami Öhlins a tlmičom riadenia, tlačidlá pre rýchle nastavenie, automatické vypínanie smeroviek, lítiovo-iónový akumulátor, hliníkové kované kolesá Marchesini
záruka 4 roky bez obmedzenia km
farba červená
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 850 mm
servisný interval 12 000 km / 12 mesiacov
doplnková výbava                                                            Sedlo a stupačky pre spolujazdca