DesertX

Dream Wilder

937 cc
110 hp (81 kW) @ 9,250 rpm
92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) @ 6,500 rpm
875 mm
210 kg
DesertX

Dream Wilder

Prieskum. Zábava. Výkon. A veľká túžba odísť smerom k horizontu. Identita tohto motocykla nenecháva priestor na pochybnosti: už len pohľad naň vás vnesie do atmosféry pretekov Dakar. DesertX je prvá moderná Ducati s 21" predným kolesom a 18" zadným, odpružením s vysokým zdvihom a novým rámom navrhnutým špeciálne pre off-roadové zážitky.

DesertX

Vyvinuté tak, aby vás posunuli na maximum

Vezmite svoje najdivokejšie sny a splňte si ich. Priveďte pár priateľov a pripravte sa užiť si dobrodružstvo svojho života. DesertX vás vezme na cestu.

DesertX

Technológia pre dobrodružstvo na celý život

Pracovali sme na základe našich najlepších poznatkov z hľadiska ergonómie, motora, aerodynamiky a elektroniky. A vyvinuli sme nový špecifický podvozok pre off-road. DesertX je funkčný, „športový nástroj“, kompetentný, technologicky vyspelý a efektívny ako všetky Ducati.

Objem
937 cc
Výkon
110 hp (81 kW) @ 9,250 rpm
Točivý moment
92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) @ 6,500 rpm
Hmotnosť
210 kg
Bezpečnostné vybavenie
Cornering ABS, Ducati Trakčná Kontrola (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC)
Kontrola ventilov
30.000
MOTOR  
typ Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod
zdvihový objem 937 cc
vŕtanie x zdvih 94 x 67,5 mm
kompresný pomer          13,3:1
výkon motora 81 kW (110 hp) pri 9250 otáčkach
krútiaci moment 92 Nm pri 6500 otáčkach
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva BOSCH, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire                                                                                                            
výfuk koncovka výfuku z antikorovej ocele s katalyzátorom a dve lambda sondy
   
PREVODOVKA  
typ 6 prevodových stupňov, Ducati Quick Shift (DQS) up/down
pomer 1 = 38/14, 2 = 31/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24                                                                                                                                                                                           
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,85:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 49
spojka Viaclamelová mokrá spojka s hydraulickým ovládaním, samočinné pôsobenie na pohon, šmykľavý chod pri dobehu
PODVOZOK    
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1608 mm
sklon prednej  vidlice 27,6 °
predné tlmiče plne nastaviteľné KYB s priemerom 46 mm
zdvih 230 mm  - 220 mm
predný disk Vypletaný disk, 2.15 "x 21"
predná pneumatika Pirelli Scorpion rally SRT 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A)
zadný tlmič Plne nastaviteľný KYB monoshock, automatické nastavenie predpätia pružiny, hliníkové obojstranné kyvné rameno
zdvih 230 mm - 220 mm
zadný disk Vypletaný disk,  4,5 "x 18"
zadná pneumatika Pirelli Scorpion Rally SRT 150/70 R18 M/C 70V M+S TL
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4-piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, Bosch Cornering ABS
zadná brzda Kotúč Ø 265 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, Bosch Cornering ABS
palivová nádrž 21 l
pohotovostná hmotnosť bez paliva 210 kg
emisie 133 g / km
spotreba 5,6 l / 100 km
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
bezpečnostné vybavenie Cornering ABS, Ducati Trakčná Kontrola (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC)
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla Nastaviteľné, 875 mm
servisný interval 15 000 km / 24 mesiacov
Štandardné vybavenie                                      Jazdné režimy, Režimy výkonu, Ducati Quick Shift up/down (DQS), Tempomat, full LED osvetlenie, DRL, Ducati Brake Light (DBL), USB zásuvka, 12V zásuvka, samovypínanie smeroviek, tlmič riadenia, Lithium-ion battery, 5" TFT farebný displej