DesertX
Dream Wilder
Dream Wilder
Prieskum. Zábava. Výkon. A veľká túžba odísť smerom k horizontu. Identita tohto motocykla nenecháva priestor na pochybnosti: už len pohľad naň vás vnesie do atmosféry pretekov Dakar. DesertX je prvá moderná Ducati s 21" predným kolesom a 18" zadným, odpružením s vysokým zdvihom a novým rámom navrhnutým špeciálne pre off-roadové zážitky.
Vyvinuté tak, aby vás posunuli na maximum
Vezmite svoje najdivokejšie sny a splňte si ich. Priveďte pár priateľov a pripravte sa užiť si dobrodružstvo svojho života. DesertX vás vezme na cestu.
Technológia pre dobrodružstvo na celý život
Pracovali sme na základe našich najlepších poznatkov z hľadiska ergonómie, motora, aerodynamiky a elektroniky. A vyvinuli sme nový špecifický podvozok pre off-road. DesertX je funkčný, „športový nástroj“, kompetentný, technologicky vyspelý a efektívny ako všetky Ducati.
MOTOR | |
typ | Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod |
zdvihový objem | 937 cc |
vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
kompresný pomer | 13,3:1 |
výkon motora | 81 kW (110 hp) pri 9250 otáčkach |
krútiaci moment | 92 Nm pri 6500 otáčkach |
palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva BOSCH, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire |
výfuk | koncovka výfuku z antikorovej ocele s katalyzátorom a dve lambda sondy |
PREVODOVKA | |
typ | 6 prevodových stupňov, Ducati Quick Shift (DQS) up/down |
pomer | 1 = 38/14, 2 = 31/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,85:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 49 |
spojka | Viaclamelová mokrá spojka s hydraulickým ovládaním, samočinné pôsobenie na pohon, šmykľavý chod pri dobehu |
PODVOZOK | |
rám | priehradový z oceľových rúrok |
rázvor | 1608 mm |
sklon prednej vidlice | 27,6 ° |
predné tlmiče | plne nastaviteľné KYB s priemerom 46 mm |
zdvih | 230 mm - 220 mm |
predný disk | Vypletaný disk, 2.15 "x 21" |
predná pneumatika | Pirelli Scorpion rally SRT 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A) |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný KYB monoshock, automatické nastavenie predpätia pružiny, hliníkové obojstranné kyvné rameno |
zdvih | 230 mm - 220 mm |
zadný disk | Vypletaný disk, 4,5 "x 18" |
zadná pneumatika | Pirelli Scorpion Rally SRT 150/70 R18 M/C 70V M+S TL |
predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4-piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, Bosch Cornering ABS |
zadná brzda | Kotúč Ø 265 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, Bosch Cornering ABS |
palivová nádrž | 21 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 210 kg |
emisie | 133 g / km |
spotreba | 5,6 l / 100 km |
záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
bezpečnostné vybavenie | Cornering ABS, Ducati Trakčná Kontrola (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC) |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | Nastaviteľné, 875 mm |
servisný interval | 15 000 km / 24 mesiacov |
Štandardné vybavenie | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Ducati Quick Shift up/down (DQS), Tempomat, full LED osvetlenie, DRL, Ducati Brake Light (DBL), USB zásuvka, 12V zásuvka, samovypínanie smeroviek, tlmič riadenia, Lithium-ion battery, 5" TFT farebný displej |