Streetfighter V4
Ego booster
Nový Streetfighter V4 dáva jasne najavo svoj pôvod v superbiku Panigale V4. Bez kapôt a širokými riadidlami je to motocykel, s ktorým zažijete vzrušenie pri každej jazde. Dokonalý zvyšovač sebavedomie!
Desmosedici Stradale
Nový Streetfighter V4 je poháňaný motorom Desmosedici Stradale 1103 ccm. Štvorvalec s uhlom valcov 90 ° a Desmodromickým ventilovým rozvodom poskytuje 208 HP pri 12.750 otáčkach a robí tým Streetfighter V4 najvýkonnejším naháčom v histórii Ducati.
Vedecky vyvinuté
Rýchlosť a obratnosť na bežných cestách vyžaduje stabilitu pri vysokých rýchlostiach aj brzdenie a potlačenie tendencie ku zdvihu predného kolesa pri akcelerácii. Preto odborníci z Ducati vyvinuli dvojité prítlačné krídla. V rýchlosti 270 km / hod generujú prítlak 28 kg.
MOTOR | |
typ | Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 1103 ccm |
vŕtanie x zdvih | 81 x 53.5 mm |
kompresný pomer | 14:1 |
výkon motora | 153 kW (208 hp) pri 13 000 otáčkach |
krútiaci moment | 124 Nm pri 9 500 otáčkach - 90,4 lb-ft |
palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia |
spotreba | 7,6 l/km |
výfuk | 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a štyrmi lambda sondami |
CO2 emisie | 165 g/km |
štandard | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s obojstranným Ducati Quick Shift (DQS) EVO2 |
pomer | 1=38/14, 2=36/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=30/24 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,80:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | Hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová |
PODVOZOK | |
rám | odlievaný hliníkový, predný |
rázvor | 1469 mm |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná 43-mm vidlica Showa BPF |
zdvih | 120 mm |
predný disk | lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný Sachs. Hliníková jednostranná kyvka |
zdvih | 130 mm |
zadný disk | 5-lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 6,00" x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 200/60 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) s náklonovým ABS Bosch EVO |
zadná brzda | 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň s náklonovým ABS Bosch EVO |
palivová nádrž | 17 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 195 kg |
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO2, automatické kalibrovanie pneumatík |
štandardná výbava | Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO2, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), elektronicky ovládané odpruženie Ducati Electronic Suspension (DES) EVO s komponentami Öhlins a tlmičom riadenia, tlačidlá pre rýchle nastavenie, automatické vypínanie smeroviek, lítiovo-iónový akumulátor, hliníkové kované kolesá Marchesini |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km |
farba | červená |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 830 mm |
servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |
doplnková výbava | Sedlo a stupačky pre spolujazdca |