937 ccm
114hp - 84kW @ 9000rpm
96Nm @ 7250rpm
870 mm
193 kg
Cena s DPH

15 990,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950 RVE Hypermotard 950 RVE
Cena s DPH

15 990,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950 RVE

Štýl, ktorý nezostane bez povšimnutia.

Skutočný supermotard je jednovalec. A to je všetko. Jednoduchý, kompaktný, štíhly a agresívny. Dizajn Hypermotard 698 Mono sa sústreďuje okolo týchto prvkov, ktoré sa snúbia so sofistikovanými a čistými líniami, ktorými vyniká každá Ducati.

 

Vzhľad nového Hypermotarda 698 Mono kopíruje charakteristické črty supermotarda pripraveného na preteky. Čisté línie, kompaktné tvary a agresívny štýl. Odvážny, ale rafinovaný vzhľad sa vyznačuje vysokým sedadlom, jednoduchou, rovnou obojstrannou kyvnou vidlicou a štíhlou zadnou časťou. Blatník je vysoký a priestranný, zatiaľ čo zadné kapotáže sa obopínajú okolo výfuku a ponechávajú priestor pre držiak ŠPZ. Jedinečným prvkom sú dvojité tlmiče namontované vysoko na oboch stranách zadnej časti, charakteristický prvok rodiny Hypermotard a tiež pretekárskych bicyklov Supermotard.

Hypermotard 950 RVE

Nový Superquadro Mono. 

Najnovší motor Ducati je už prvý vo svojej triede. Superquadro Mono, odvodené od motora Superquadro s objemom 1285 cm3 z 1299 Panigale, predvádza pretekársku DNA Ducati len v jednom valci. Po Superquadro zdedil pretekársky charakter aj desmodromický systém, ktorý mu umožňuje dosiahnuť vyššie otáčky ako ktorýkoľvek iný a naplno sa prejaviť, pre skutočne vzrušujúci výkon.

Obmedzovač je nastavený na 10 250 otáčok za minútu: žiadny iný jednovalcový motor nedokáže dosiahnuť túto rýchlosť otáčania. Výkon je najvyšší vo svojom segmente, 77,5 k pri 9750 ot./min a krútiaci moment 63 Nm pri 8000 ot./min.

Rekordný výkon sa spája so štandardnými servisnými intervalmi, výmenou oleja plánovanou každých 15 000 km a kontrolou ventilovej vôle každých 30 000 km.

Dostupné v depowerovanej verzii pre licenciu A2.

Hypermotard 950 RVE

Pokročilá elektronika

Hypermotardy najnovšie disponujú najnovšou inerciálnou jednotkou Bosch 6D IMU, ktorá podporuje nasledujúce systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verzia RVE je doplnená o rýchloradenie (DQS) up/down.

Objem
937 ccm
Výkon
114hp - 84kW @ 9000rpm
Točivý moment
96Nm @ 7250rpm
Hmotnosť
193 kg
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR  
typ kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*                                                              
zdvihový objem 937 ccm
vŕtanie x zdvih 94 x 67,5 mm
kompresný pomer          13,3:1
výkon motora 114hp - 84kW @ 9000rpm
krútiaci moment 96Nm @ 7250rpm
palivový systém elektronické vstrekovanie, systém Ride-by-Wire                                                                   
výfuk ocelový tlmič s katalyzátorom a dvoma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlmiče
emisie Euro 5
   
PREVODOVKA  
typ 6 stupňová
pomer 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24                                                                                                                                         
primárny prevod pomer 1.85:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15 zubov
zadné ozubené koleso 43 zubov
spojka antihoppingová viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná
PODVOZOK  
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1493 mm
sklon prednej vidlice 25°
predné tlmiče Marzocchi 45mm plno nastaviteľná vidlica, upside-down
zdvih 170 mm
predný disk 10-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17"
predná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso III, 120/70 ZR17
zadný tlmič nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica
zdvih 150 mm
zadný disk 3-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17"
zadná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso III, 180/55 ZR17
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO M4-32 Monoblock, Bosh ABS
zadná brzda 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch ABS
palivová nádrž 14,5 l
   
pohotovostná hmotnosť bez paliva 193 kg
elektronika prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
farba (rám/kolesá) červená (červený/čierne)
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 870 mm
servisný interval olejový servis: 15.000 km/12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km