937 ccm
84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
96 Nm pri 7250 otáčkach
870 mm
193 KG

Rodina Hypermotard je teraz obohatená o nový Hypermotard 950 RVE. Nový Hypermotard 950 RVE sa vezie na vlne úspechu, ktorú dosiahol koncept Hypermotard 950 v roku 2019, predstavený na Concours d’Elegance Villa d’Este. Nová verzia v skutočnosti zachytáva tento veľmi livrej, koncipovaný a vyvinutý Ducati Style Center, a zdôrazňuje ľahkosť a agresivitu motocykla pomocou vysoko nárazového grafického rozloženia, inšpirovaného mestskými grafitmi a vytvoreného s rovnakou starostlivosťou ako koncept z roku ktoré odvodzuje.

Cena s DPH

14 890,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950 Hypermotard 950
Cena s DPH

14 890,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 950

Číra zábava, nekonečný adrenalín

Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru. Odnímateľné stupačky spolujazdca potom umožňujú rýchlo zmeniť hračku na praktický mestský stroj.

Hypermotard 950

Nekončiaca zábava

Vďaka novej generácii motora Testastretta 11 ° má Hypermotard 950 k dispozícii hravých 114 koní a solídne krútiaci moment. Motor je navyše o 1,5 kg ľahší. Hypermotard je k dipozícii aj vo verzii do 35 kW.

Hypermotard 950
Objem
937 ccm
Výkon
84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
Točivý moment
96 Nm pri 7250 otáčkach
Hmotnosť
193 KG
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR  
typ Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod                                                                     
zdvihový objem 937 ccm
vŕtanie x zdvih 94 x 67,5 mm
kompresný pomer          13,1:1
výkon motora 84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach
krútiaci moment 96 Nm pri 7250 otáčkach
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire                                                                          
výfuk hliníková koncovka výfuku s katalyzátorom a dvomi lambda sondami
emisie Euro 5
spotreba paliva 5,2 l/100 km
PREVODOVKA  
typ mechanická, 6 prevodových stupňov
pomer 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24                                                                                                                                            
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,85:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 43
spojka viaclamelová v olejovej náplni, mechanicky ovládaná
PODVOZOK  
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1493 mm
sklon prednej vidlice 25,5 °
predné tlmiče 45-mm upside-down vidlica Marzocchi
zdvih 170 mm
predný disk 10-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17"
predná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso III, 120/70 ZR17
zadný tlmič nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica
zdvih 150 mm
zadný disk 10-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17"
zadná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso III, 180/55 ZR17
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, radiálna pumpa s nastaviteľnou páčkou, náklonové ABS
zadná brzda 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, ABS
palivová nádrž 16 l
   
pohotovostná hmotnosť bez paliva 193 kg
elektronika farebná TFT prístrojová doska, DTC EVO, náklonové ABS EVO, DWC EVO, Ride-by-Wire, Jazdné režimy (SPORT, TOURING, URBAN)
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
farba (rám/kolesá) červená (červený/čierne)
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 870 mm
servisný interval 15 000 km / 12 mesiacov