Streetfighter V2 S
THE ULTIMATE V2 FIGHTER FORMULA
890 ccm
88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach
93,3 Nm pri 8 250 otáčkach
838 mm
175 kg
DNA Panigale. Drzosť Streetfightra.
Nová Panigale V2, zbavená kapotáží = najľahší Streetfighter, aký bol kedy vyrobený. Najnovšia evolúcia Fight Formula, robí Streetfighter ešte dravším a zábavznejším a to vďaka novému motoru Ducati V2 s 890 ccm a 175 kg čistej sily, zábavy a adrenalínu. Žiadne kapotáže, žiadne filtre. Nový Streetfighter dokonale stelesňuje pôvodného "provokatívneho ducha".
Agresívny dizajn. Nezameniteľný Streetfighter.
Odvážne línie, nezameniteľná energia. Streetfighter V2 vyjadruje všetky športové postoje Fight Formula, pričom si zachováva typické rysy štýlu Streetfighter. Kapotáž Panigale V2 je odstránená, čo zvýrazňuje mechanickú základňu superšportu, z ktorého pochádza. Pohľad ostrý ako žiletka. Rebelská povaha. Oči neklamú: predná časť nového Streetfighter V2 je ostrá a dynamická. Full LED svetlomet s DRL dodáva motocyklu jeho ikonický a agresívny vzhľad, ktorý na prvý pohľad vyjadruje jeho rebelskú povahu.
Nový motor V2
Najľahší dvojvalec, ktorý bol kedy v Borgo Panigale vyrobený ponúka maximálny zážitok z jazdy tým, že zaisťuje vysoký krútiaci moment pri všetkých otáčkach motora a skutočný športový výkon v hornej časti. Hmotnosť len 175 kg a výkon 120 hp vytvárajú vzrušujúci pomer hmotnosti a výkonu, pričom každé zrýchlenie sa stáva vzrušujúcim a intuitívnym zážitkom. Toto ideálne vyváženie zaisťuje brilantný výkon na trati, ako aj väčšie pohodlie pri každodennej jazde.
Nový ergonomický trojuholník
Ergonomický trojuholník jazdca je od základu prerobený, aby sa zabezpečila všestrannosť a kontrola bez obmedzenia výkonu na trati. Hliníkové riadidlá s variabilným prierezom zaručujú bezpečné uchopenie a ideálnu polohu pri jazde. Výška sedadla 837 mm umožňuje chodidlám bezpečne a ľahko dosiahnuť na zem, zatiaľ čo tvarovaná nádrž zaisťuje dokonalý pocit v každej zákrute.
Objem
890 ccm
Výkon
88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach
Točivý moment
93,3 Nm pri 8 250 otáčkach
Hmotnosť
175 kg
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR | |
typ | Ducati V2: 90° V2, štyri ventily na valec, variabilné časovanie, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 890 ccm |
vŕtanie x zdvih | 96 x 61,5 mm |
kompresný pomer | 13.1 :1 |
výkon motora | 88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach |
krútiaci moment | 93,3 Nm pri 8 250 otáčkach |
palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva, jeden vstrekovač na valec. Ride - by - wire. |
spotreba | 5,3 l/ 100km |
výfuk | 2-1-2 systém s jedným katalyzátorom a tromi lambda sondami |
CO2 emisie | 123 g/km |
štandard | Euro 5+ |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
pomer | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,84:1 |
sekundárny prevod | reťaz 520 |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová |
PODVOZOK | ||
rám | Hliníkový monokok | |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná vidlica Öhlins NIX30 43mm s TiN úpravou | |
zdvih | 120 mm | |
predný disk | 6-lúčový z ľahkých zliatin v tvare Y, rozmer 3,50" x 17" | |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 | |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný Öhlins monoshock. Symetrická hliníková kyvka. | |
zdvih | 160 mm | |
zadný disk | 6-lúčový z ľahkých zliatin v tvare Y, rozmer 5,50" x 17" | |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 | |
predné brzdy | 2 x 230 mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené piestikové strmene Brembo Monobloc M50 s Bosch Cornering ABS | |
zadná brzda | 245 mm kotúč, 2-piestikový strmeň s Bosch Cornering ABS | |
prístrojovka | digitálna jednotka s 5" TFT farebným displejom, rozlíšenie 800 x 480 px | |
|
||
palivová nádrž | 15 l | |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 175 kg | |
výška sedadla | 838 mm | |
rázvor | 1 493 mm | |
sklon | 24,1 ° | |
svetlá výška | 103 mm | |
prevedenie | Monoposto, Biposto s kitom | |
|
||
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Bosch Cornering ABS, Ducati Trakčná Kontrola (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC), Automatická kalibrácia kolies, Ducati Brake Light (DBL) | |
štandardná výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), automatické vypínanie smeroviek, Lithium-ion batéria, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter, Coming Home, tlmič riadenia Sachs | |
príprava na | Lap Timer Pro, Anti-Theft, Tempomat, Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), USB port, Ducati Multimedia System (DMS), Navigácia Turn By Turn, vyhrievané rúčky | |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km | |
servisný interval | 15 000 km / 12 mesiacov |