Panigale V4 S
Wonder. Engineered.
Wonder. Engineered.
Misia závodenie
Rýchlosť vetra
Aerodynamika s maximálnou integráciou estetiky a aerodynamického výkonu. Dizajnéri a technici Ducati Corse sa spojili, aby vyvinuli riešenie na zníženie odporu pri zachovaní vysokého vertikálneho zaťaženia.
Navrhnutá pre jazdca
Hlavné zmeny sa týkajú styčných bodov medzi motocyklom a jazdcom, ako aj polohy v sedle. Nádrž, stupačky a sedacia časť boli prepracované s cieľom zvýšiť kontrolu v najdôležitejších fázach jazdy na trati a tým umožniť jazdcovi plne využiť výkon Panigale V4.
Re-evolúcia technológie
Elektronika v novej Panigale V4 ponúka jazdcovi ešte bezpečnejší a sofistikovanejší superbike, ktorý dokáže umocniť jazdecké schopnosti každého jazdca.
MOTOR | |
typ | Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 1103 ccm |
vŕtanie x zdvih | 81 x 53.5mm |
kompresný pomer | 14.0 :1 |
výkon motora | 158,9 kW (216 hp) pri 13 500 otáčkach |
krútiaci moment | 120,9 Nm pri 11 250 otáčkach |
palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia |
spotreba | 6,5 l/ 100km |
výfuk | 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a šiestimi lambda sondami |
CO2 emisie | 151 g/km |
štandard | Euro 5+ |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
pomer | 1=36/15, 2=34/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=27/22 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,80:1 |
sekundárny prevod | reťaz 520 |
predné ozubené koleso | 16 |
zadné ozubené koleso | 41 |
spojka | hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová |
PODVOZOK | ||
rám | Odlievaný hliníkový, predný, s optimalizovanou tuhosťou | |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná vidlica Öhlins NPX 25/30 (SV) S-EC 3.0, 43-mm s TiN úpravou. Elektronická kompresia s Öhlins Smart EC 3.0 | |
zdvih | 125 mm | |
predný disk | 5-lúčový z kovanej zliatin, rozmer 3,5" x 17" | |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 120/70 ZR17 | |
zadný tlmič | Plne nastaviteľná jednotka Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0. Elektronická kompresia s Öhlins Smart EC 3.0. Symetrická hliníková kyvka Hollow | |
zdvih | 130 mm | |
zadný disk | 5-lúčový z kovanej zliatiny, rozmer 6,00" x 17" | |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 200/60 ZR17 | |
predné brzdy | 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Hypure® s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavný valec | |
zadná brzda | 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň s Race eCBS | |
prístrojovka | 6,9" TFT displej, optické spojenie, rozlíšenie 1,280 x 480 px | |
|
||
palivová nádrž | 17 l | |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 187 kg | |
výška sedadla | 850 mm | |
rázvor | 1 485 mm | |
sklon | 24° | |
svetlá výška | 98 mm | |
prevedenie | Monoposto/Biposto | |
|
||
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati Trakčná Kontrola (DTC) DVO, Ducati Wheelie Control (DWC) DVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC), Ducati Brake Light (DBL), Ochrana reťaze | |
štandardná výbava | Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), Ducati Electronic Suspension (DES) 3.0 s Öhlins Smart EC 3.0, Lithium-ion batéria, tlačidlá pre rýchle nastavenie, automatické vypínanie smeroviek. Pit Limiter, Disky z kovanej zliatiny | |
príprava na | Ducati Data Logger (DDL), Anti-Theft, Tempomat, Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), USB port, Ducati Multimedia System (DMS), Navigácia Turn By Turn | |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km | |
servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |