Diavel V4

Dare to be Bold

1158 ccm
168 hp (124 kw) @ 10,750 rpm
126Nm @ 7,500 rpm
790 mm
223 kg

Svalnatý a elegantný zároveň, pútavý nový Diavel V4 kombinuje zdanlivo vzdialené technické a štylistické črty športových naháčov a svalnatých cruiserov. Týmto spôsobom uspokojí túžby širokej škály jazdcov: od športových nadšencov, ktorí hľadajú pohodlný a dizajnový motocykel, cez tých, ktorí si namiesto toho užívajú relaxačnú jazdu v mestskom prostredí, až po fanúšikov neuveriteľného výkonu.

Diavel V4

Dare to be Bold

Svalnatý, drsný, so svojimi širokými „plecami“ a hrdo viditeľným výfukom so štyrmi výstupmi, Diavel V4 je navrhnutý tak, aby sprostredkoval odvahu a nezostal nepovšimnutý. Počnúc novým predným a zadným združeným svetlom až po výsuvné stupačky spolujazdca sú detaily, ktoré robia rozdiel a robia dizajn tohto motocykla ešte jedinečnejším a nezameniteľnejším.

Diavel V4

Motor je základ

Nový Diavel využíva motor V4 Granturismo s objemom 1 158 cm3 ako ústredný prvok dizajnu motocykla. Poskytuje bezkonkurenčné potešenie z jazdy a neuveriteľnú dynamiku, pričom generuje maximálny výkon 168 koní a krútiaci moment 126 Nm. Extrémne ľahký a kompaktný agregát V4 Granturismo (odvodený z Desmosedici Stradale z Panigale a Streetfighter V4) zaisťuje pôžitok už od najnižších otáčok. Môže sa pochváliť aj nízkymi prevádzkovými nákladmi s veľkou údržbou každých 60 000 km (svetový rekord) a nízkou spotrebou paliva a emisiami vďaka rozšírenému systému deaktivácie valcov. Táto funkcia vyradí zadný blok nielen pri státí, ale aj pri jazde v nízkych otáčkach motora so zníženým zaťažením.

Diavel V4

Maximálne potešenie z jízdy

Jazdné pozície, nízke sedadlo, širokí volant a centrálne umiestnenie stupačiek, všetko tak veľmi blízké milovníkom prvej generácie modelu Diavel, se nezmenilo. Čo sa zmenilo je podvozok. Nová konštrukcia podvozku zaručuje perfektnú ovládatelnosť a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomia, komfort pre jazdca i spolujazdca.

Objem
1158 ccm
Výkon
168 hp (124 kw) @ 10,750 rpm
Točivý moment
126Nm @ 7,500 rpm
Hmotnosť
223 kg
Bezpečnostné vybavenie
Jazdné režimy, výkonové režimy, ABS v zákrutách, trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, Ducati Quick Shift, 5 palcový farebný TFT Display, full-LED svetelný systém
Kontrola ventilov
60,000 km
Motor
TYP V4 Granturismo, V4 - 90 °, 4 ventily na valec, protibežný kľukový hriadeľ, Twin Pulse, kvapalinou chladené
ZDVIHOVÝ OBJEM 1158 ccm
VRTANIE X ZDVIH 83 x 53,5 mm
KOMPRESNÍ POMER 14:1
VÝKON MOTORA 168 hp (124 kW) @ 10750 rpm
TOČIVÝ MOMENT 126 Nm @ 7500rpm
PALIVOVÝ SYSTÉM elektronické vstrekovanie, oválná vstrekovacia jednotka, systém Ride-by-Wire
VÝFUKY z nerezovej oceli s 2 katalyzátormi a 4 lambda sondami, 
EMISE Euro 5
Převody
PREVODOVKA 6 stupňová
POMER 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25
PRIMÁRNI PREVOD pomer 1.80:1
SEKUNDÁRNÍ PPRVOD reťaz
PREDNÉ OZUBENÉ KOLESO 16 zubov
ZADNÉ OZUBENÉ KOLESO 43 zubov
SPOJKA viaclamelová v olej. kúpeli, hydraulicky ovládaná, self-servo
Podvozok
RÁM  Hliníkový monokok
ROZVOR 1593 mm
SKLON 26°
PREDNÉ ODPRUŽENIE 50mm plne nastaviteľná usd vidlica,
PREDNÍ ZDVIH 120 mm
PREDNÉ PNEU Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17
ZADNÉ ODPRUŽENIE plne staviteľné, hliníková povrchová upravená jednostranná kyvná vidlica.
ZADNÍ ZDVIH 145 mm
ZADNÍ RAFIK hliníkový liaty a obrábaný 8.00" x 17"
ZADNÉ PNEU Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17
PREDNÉ BRZDY 2x 330mm poloplovoucí kotúče, 4 piestikové radiálne strmene Brembo Stylema Monobloc, Bosch cornering ABS 
ZADNÉ BRZDY 265mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch cornering ABS 
Ostatné
PALIVOVÁ NÁDRŽ 20 l
POHOTOVOSTNÁ HMOTNOSŤ bez paliva 223 kg
PRÍSTROJE 5´´TFT display
ZÁRUKA 4 roky bez obmedzenia km
PROVEDENIE dvojmiestne
VÝŠKA SEDLA 790 mm
VÝBAVA prepínanie jazdných režimov, výkonové režimy, Bosch náklonové ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati Traction Control, Ducati Power Launch, Ducati Wheelie Control, Ride by Wire, bezkľúčové zapaľovanie Hands Free, LED osvetlenie, automatická deaktivácia smerových svetiel
SERVIS olejový servis: 15.000 km / 24 mesiacov Desmoservis: 60.000 km