Panigale V2 S
Extended Experience.
890 ccm
88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach
93,3 Nm pri 8 250 otáčkach
837 mm
176 kg
Najľahšia Panigale všetkých čias.
Nová Panigale V2 prepisuje históriu športových dvojvalcových motocyklov z Borgo Panigale, pretože po prvýkrát nie je odvodená od väčšej Panigale V4. Tento motocykel je navrhnutý úplne od nuly a je najľahšou Panigale vôbec. Váži o 17 kg menej ako predchádzajúci model, od ktorého zdedil športový postoj.
Evolúcia Ducati DNA
Nová Panigale V2 je prvým športovým motocyklom strednej veľkosti v histórii Ducati, ktorý bol navrhnutý od nuly, a nie je odvodený od "väčších" modelov. Dizajn je však inšpirovaný dizajnom novej Panigale V4 s líniami a konceptmi prenesenými na novú mechanickú základňu, kde však všetko začalo prázdnym listom. Výsledkom je horizontálnejšia dynamika a menšie zaťaženie prednej časti, čo zvýrazňuje kompaktnosť nového motora V2.
Najľahší dvojvalec v histórii Ducati
S váhou len 54,4 kg, je nový motor V2 najľahším dvojvalcom, aký Ducati kedy vyrobila. Jeho ľahkosť výrazne prispela k zníženiu celkovej hmotnosti novej Panigale V2, ktorej suchá váha je 176 kg. Tento motor zaručuje štandardný výkon na trati, kde vďaka svojmu krútiacemu momentu je tiež príjemný a zábavný na ceste.
Nová geometria pre výnimočný pocit
Nová geometria Panigale V2 zaisťuje bezprecedentnú stabilitu a ovládateľnosť. Jazdecká pozícia je pohodlnejšia, výrazne sa zlepšil aj tepelný komfort jazdca. Dizajn nádrže, pripomínajúci novú Panigale V4, je pri športovej jazde väčšou oporou jazdca a je prisposobený novej mechanickej základni motorky a zmenenému ergonomickému trojuholníku.
Objem
890 ccm
Výkon
88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach
Točivý moment
93,3 Nm pri 8 250 otáčkach
Hmotnosť
176 kg
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR | |
typ | Ducati V2: 90° V2, štyri ventily na valec, variabilné časovanie, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 890 ccm |
vŕtanie x zdvih | 96 x 61,5 mm |
kompresný pomer | 13.1 :1 |
výkon motora | 88 kW (120 hp) pri 10 750 otáčkach |
krútiaci moment | 93,3 Nm pri 8 250 otáčkach |
palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva, jeden vstrekovač na valec. Ride - by - wire. |
spotreba | 5,3 l/ 100km |
výfuk | 2-1-2 systém s jedným katalyzátorom a tromi lambda sondami |
CO2 emisie | 123 g/km |
štandard | Euro 5+ |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
pomer | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,84:1 |
sekundárny prevod | reťaz 520 |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová |
PODVOZOK | ||
rám | Hliníkový monokok | |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná vidlica Öhlins NIX30 43mm s TiN úpravou | |
zdvih | 120 mm | |
predný disk | 6-lúčový z ľahkých zliatin v tvare Y, rozmer 3,5" x 17" | |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 | |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný Öhlins monoshock. Symetrická hliníková kyvka. | |
zdvih | 150 mm | |
zadný disk | 6-lúčový z ľahkých zliatin v tvare Y, rozmer 5,50" x 17" | |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 | |
predné brzdy | 2 x 230 mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené piestikové strmene Brembo Monobloc M50 s Bosch Cornering ABS | |
zadná brzda | 245 mm kotúč, 2-piestikový strmeň s Bosch Cornering ABS | |
prístrojovka | digitálna jednotka s 5" TFT farebným displejom, rozlíšenie 800 x 480 px | |
|
||
palivová nádrž | 15 l | |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 176 kg | |
výška sedadla | 837 mm | |
rázvor | 1 465 mm | |
sklon | 23,6 ° | |
svetlá výška | 93 mm | |
prevedenie | Monoposto, Biposto s kitom | |
|
||
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Bosch Cornering ABS, Ducati Trakčná Kontrola (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC), Automatická kalibrácia kolies, Ducati Brake Light (DBL) | |
štandardná výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), automatické vypínanie smeroviek, Lithium-ion batéria, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter, Coming Home, | |
príprava na | Lap Timer Pro, Anti-Theft, Tempomat, Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), USB port, Ducati Multimedia System (DMS), Navigácia Turn By Turn, vyhrievané rúčky | |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km | |
servisný interval | 15 000 km / 12 mesiacov |