Monster SP
Mad for Fun
Rad Monster sa rozrastá o verziu SP, ktorá je navrhnutá tak, aby zlepšila zábavu vďaka technickému vybaveniu ideálnemu pre tých, ktorí milujú športovú jazdu a vyšperkovaný štýl s dizajnom inšpirovaným Moto GP.
Monster SP preberá farby oficiálneho tímu Desmosedici GP, pridáva odpruženie Öhlins a homologovaný tlmič Termignoni, strmene Brembo Stylema® a pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV. Skutočne športová výbava, vďaka ktorej si zamilujete nový Monster SP. Dostupný aj v 35kW verzii.
Ste pripravení na viac?
Farby inšpirované MotoGP
Farba, ktorá zahŕňa farby 2022 továrenského tímu Desmosedici GP, posilňuje športový charakter nového Monster SP. Nápis Ducati na nádrži pripomína grafiku na Panigale V4. Červeno sfarbené sedadlo dopĺňa bočný pohľad s logom Monster SP a talianskou vlajkou na poťahu sedadla spolujazdca.
Vzrušujúci výkon
Monster poháňa dvojvalcový motor Testastretta s objemom 11 ° 937 cm3 v tvare písmena L s desmodromickým rozvodom a homologáciou Euro 5. V porovnaní s predchádzajúcim 821 zvyšuje zdvihový objem, výkon, točivý moment a zníženie hmotnosti (-2,4 kg), aby prispel k ľahkosti motocykla a ponúkol lepšiu jazdnosť. Teraz poskytuje výkon 111 koní pri 9 250 ot./min. s maximálnym točivým momentom 9,5 Nm pri iba 6500 ot./min., čo sa ukazuje ako efektívne v odpovedi čo sa týka plynu. Je prevažne dostupný aj vo verzii do 35 kW.
Špeciálne športové vybavenie
Zlatá vidlica Öhlins NIX30 umocňuje športový vzhľad nového Monster SP. Spolu s homologovaným tlmičom Termignoni a prednými strmeňmi Brembo Stylema® tvoria hodnotnú technickú výbavu, vďaka ktorej je motocikel ešte ľahší, efektívnejší a zábavnejší pri športovej jazde, ako aj esteticky príťažlivejší.
MOTOR | |
typ | Testatretta 11 °, V2 - 90 °, 4 ventily na valec, desmodromický valvetrain, kvapalinou chladený |
zdvihový objem | 937 ccm |
vŕtanie x zdvih | 94 mm x 67,5 mm |
kompresný pomer | 13,3: 1 |
výkon motora | 82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach |
točivý moment | 93 Nm pri 6 500 otáčkach |
palivový systém | elektronický systém vstrekovania paliva, škrtiace klapky Ø 53 mm so systémom Ride-by-Wire |
výfuk | predný a dvojitý tlmič výfuku, katalyzátor a 2 lambda sondy Termignoni homologovaná koncovka |
emisie | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6 prevodových stupňov |
pomer | 1 = 37/15, 2 = 30/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24 |
primárny prevod | priamo rezané prevody, pomer 1,85: 1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 43 |
spojka | mäkká spojka s papučou a samoobslužnou lamelou s hydraulickým ovládaním |
PODVOZOK | |
rám | predný rám z hliníkovej zliatiny |
rázvor | 1 474 mm |
sklon prednej vidlice | 24 ° |
predné tlmiče | Ohlins NIX 30 s priemerom 43mm usd s TiN opracovanám |
zdvih | 130 mm |
predný disk | odliatok z ľahkej zliatiny, 3,5 "x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | progresívne spojenie, nastaviteľné predpätie Ohlins monoshock, hliníkové obojstranné otočné rameno |
zdvih | 140 mm |
zadný disk | odliatok z ľahkej zliatiny, 5,5 "x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
predné brzdy | 2 x plávajúce kotúče Ø 320 mm, radiálne namontované monoblokové 4-piestové strmene Brembo Stylema, radiálny hlavný valec, ABS v zákrutách |
zadná brzda | disk Ø 245 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách |
palivová nádrž | 14 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 177 kg |
elektronika | jazdné režimy, výkonové režimy, ABS v zákrutách, trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, denné svietenie |
záruka | 2 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba | červená, matná čierna, šedá |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 840 mm 850 mm (zvýšené sedadlo z príslušenstva) 810 mm (znížené sedadlo z príslušenstva) |
údržba | 15 000 km / 2 roky kontrola ventilov 30 000 km |
vybavenie | Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4,3 "TFT farebný displej, Full LED svetlomet a svetelný systém, dynamické ukazovatele smeru, USB port, Flyscreen, kryt sedadla spolujazdca |