Supersport 950 S
Nové kapotáže
Bočný pohľad na SuperSport 950 je ozvláštnený vetracími otvormi pripomínajúcimi dvojitý extraktor modelov Panigale V4. Spodná kapotáž sa teraz rozširuje na bočný tlmič, skrýva mechanické komponenty a vizuálne pripomína traťové bicykle.
Nový Full-LED svetlomet
Pohľadu spredu dominuje nový full-LED svetlomet s denným svietením (DRL), ktorý jasne pripomína jasný a ostrý podpis modelu Panigale V4.
Nové čelné sklo
Čelné sklo SuperSport 950, ktoré je nízke aby vytváralo efektívnu a dynamickú líniu, je centrálne spojené s nádržou, ktorá dodáva farbu karosérie do kokpitu, s moderným dizajnom, ktorý zahŕňa novú farebnú palubnú dosku TFT. Aerodynamickú ochranu zaručuje športový strih plexiskla výškovo nastaviteľného v dvoch polohách.
MOTOR | |
typ | Testastretta 11 °, dvojitý valec L, 4 ventily na valec, desmodromický, kvapalinou chladený |
zdvihový objem | 937 ccm |
vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
kompresný pomer | 12,6 ± 0,5: 1 |
výkon motora | 110 hp (81 kW) pri 9 000 ot./min |
točivý moment | 93 Nm (9,5 kgm) pri 6 500 ot./min |
palivový systém | elektronický systém vstrekovania paliva, škrtiace klapky Æ 53 mm s plným systémom Ride-by-Wire |
výfuk | ľahký systém 2-1-2 s katalyzátorom a dvoma lambda sondami; dvojité hliníkové tlmiče |
emisie | Euro 5 |
spotreba paliva | 5,6 l / 100 km |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s Ducati Quick Shift (DQS) hore / dole EVO |
pomer | 1 = 37/15 2 = 30/17 3 = 28/20 4 = 26/22 5 = 24/23 6 = 23/24 |
primárny prevod | priamo rezané prevody; pomer 1,84: 1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 43 |
spojka | samoobslužná mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládaním, samovoľný odvzdušňovací hlavný valec |
PODVOZOK | |
rám | rúrkový oceľový rám Trellis pripevnený k hlave valcov |
rázvor | 1478 mm |
sklon prednej vidlice | 24 ° |
predné tlmiče | plne nastaviteľná vidlica Öhlins s priemerom 48 mm s úpravou TiN. |
zdvih | 130 mm |
predný disk | 3-lúčový z ľahkej zliatiny v tvare Y, 3,50 "x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | progresívne spojenie s plne nastaviteľným monokokom Öhlins, hliníkové jednostranné kyvné rameno |
zdvih | 144 mm |
zadný disk | 3-lúčový v tvare Y z ľahkej zliatiny 5,50 "x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce disky, radiálne namontované strmene Monobloc Brembo M4-32, 4-piestikové, radiálne čerpadlo s ABS Cornering ABS; samovoľný odvzdušňovací hlavný valec |
zadná brzda | disk 245 mm, dvojpiestikový strmeň, kryt ABS Bosch |
palivová nádrž | 16 l |
pohotovostná hmotnosť bez paliva | 205 kg |
elektronika | jazdné režimy, ABS v zákrutách Bosch, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO; režimy výkonu, denné svietenie (DRL), farebný displej TFT, nastaviteľné čelné sklo, odpruženie Öhlins, Ducati Quick Shift (DQS) hore / dole EVO, kryt sedadla spolujazdca |
záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba | červená, matná biela |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 810 mm |
servisný interval | 15 000 km / 12 mesiacov |